2010. november 8., hétfő

A legnépszerűbb magyar tartalmak a Facebookon

Eddig a Facebaker oldalán követhettük, hogy mely magyar médiatermékek, brandek, és Facebook-oldalak a legnépszerűbbek a magyarok körében. 

Most az ImageFactory is csinált egy hasonló oldalt Facebooker néven, melyen a top40 magyar Facebook-oldalt követhetjük valamint a lájkolások dinamikáját is.

A Facebaker a magyarországi Facebook-felhasználókat listázza főleg. A Facebooker pedig a magyarországról létrehozott (tehát magyarnak számító) Facebook-oldalakat.

A Facebooker szerint a magyarok elsősorban az anyukájukra, a Milka csokira, a zenére, a Túró Rudira, a McDonald's-ra, Kiss Ádámra, Babi nénire, Puskás Ferencre, a Showder Klubra, a Radio 1-re, a Beugróra, a Sziget Fesztiválra, a Szimplára, a pálinkára, a bundás kenyérre, a lángosra, a Magyar népmesékre, a Dumaszínházra, a Quimbyre, az Időképre, a Balatonra, Budapestre, a Kétfarkú Kutyapártra, Orbán Viktorra, a Bigyó Shopra, a Parfüm Centerre, az alvásra és a nyárra vannak rákattanva...

Az amerikai Facebaker szerint a Nike, a Nokia, a Critical Massre, a Cosmopolitanre és a Comedy Centralra is nyomogatják tömegesen a lájkokat.

Forrás: http://webisztan.blog.hu/2010/11/04/mik_a_legnepszerubb_magyar_tartalmak_a_facebookon

Kapcsolodó linkek: http://www.facebakers.com/ ; http://www.imagefactory.hu/facebooker/index.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése